Wednesday, October 30, 2013

semua lelaki sama??

Alkisahnya. Aku mempunyai seorang kawan lelaki yang aku gelarkannya sebagai Zack. Di ofis, Zack sangat terkenal sebagai seorang yang suka loyar buruk dalam kalangan kami. Ada saja perkara yang dia akan putar belitkan bila bersembang dengan dia.

Semalam. Kami bersembang mengenai bakal pasangan masing-masing. Si Zack akan melangsungkan perkahwinan pertamanya(haha..) pada akhir tahun ni. Hanya aku seorang saja dalam ofis tu yang tahu dia akan menjadi raja sehari tak lama lagi. So bersembanglah kami akan masa depan masing-masing. Aku yang masih tiada arah tuju ke arah gerbang perkahwinan. Dan zack pula bercerita mengenai persediaan dia untuk hari bahagianya.

sembang dan terus bersembang....

Tibalah masa dia dengan peragai dia yang suka loyar buruk.haha. sehinggakan aku terkeluar statemaent "semua lelaki sama" saje. tue pun aku cakap melalui observation aku. haha. dah kahwin tapi taknak mengaku dah kahwin. dah ada makwe tapi tak ngaku ada makwe(eh..eh) hehe

Sampailah ke arini isu lelaki tue sama jer belarutan hingga ke hari nie.

Sebelum balik keje tadi. Once again aku kuar kan statement yang semua lelaki same jer

tiba..tibaa......

Muncul si bos yang tegas lagi cerewet...

"sapa yang cakap macam tue????"(dengan nada ketawa)

Ohmaiigoddd!!!!!!

Sentap aku. Merah muka menahan malu.

Hahahaa. Nie salah zack lah nie bosss


Bos cakap "cakap siang hari pandang-pandang.."

hahahaaaaa.satu ofis gelakkan aku hari ini............................................

malu malu dan malu.


hahahahahhaaaaa

No comments:

Post a Comment